Google+ انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی بازاریابی بین الملل

انجام پایان نامه

سفارش پایان نامه انجام پایان نامه مدیریت   مقالات انجام پایان نامه مدیریت  

انجام پایان نامه

انجام پایان نامه مدیریت

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل

 معرفی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل

هدف از این رشته عبارت است از: آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمانهای بازرگانی داخلی و بین المللی خصوصا واحدهای مرتبط با صادرات و واردات، افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی بازارهای بین المللی ، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به مشکلات بازارشناسی و ورود، توسعه بازار، انطباق فرهنگی ...، ارزیابی راه حلهای مختف در مورد هر مسأله و تصمیم گیری و اجرای تصممیمات اتخاذ شده. افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت شرایط و اوضاع و احوال متغیر اجتماعی، اقتصادی، تکنولوژیکی و سیاسی که بازار را تحت تاثیر قرار می دهند و تطبیق برنامه های سازمان با شرایط جدید و ایجاد زمینه لازم و تشویق دانشجویان به خودآموزی و رشد فردی و حرفه ای.

واحدهای درسی در دانشگاه:

    مدیریت منابع انسانی پیشرفته
    تئوریهای مدیریت پیشرفته
    تحلیل آماری
    مدیریت استراتژیک پیشرفته
    بازارشناسی و مسائل بازاریابی
    مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته
    حسابداری مدیریت
    تحقیق در عملیات پیشرفته
    اقتصاد مدیریت
    سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته
    حقوق بازرگانی بین المللی
    مدیریت صادرات و واردات
    سازمانهای پولی و مالی بین الملل
    سمینار در مسائل بازرگانی بین المللی

آینده شغلی:

فارغ التحصیلان این رشته با اطلاعات وسیعی که در زمینه های مختلف بازارگانی و بازاریابی بین الملل، روابط انسانی و امور مالی و اقتصادی پیدا می کنند، به خوبی می توانند در سطح مدیران اجرایی در سازمانهای بازرگانی، صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند و یا در سمت مشاور مدیریت انجام وظیفه نمایند. انتظار می رود این فارغ التحصیلان پس از کسب تجربیات کافی بتوانند مسئولیتهای بیشتری را در سطوح بالای سازمان عهده دار شوند. علاوه بر این، فارغ التحصیلان این دوره می توانند در کارهای پژوهشی و تحقیقات بازار که امروز برای موسسات بزرگ اهمیت زیادی برخوردار است، مشغول بکار شوند. اما از این نکته نبایستی غافل شد که تنوع دروس ارائه شده و فاصله آن تا مباحث عملی و کاربردی، آینده را برای فارغ التحصیلانی که قصد دارند مستقیما وارد حوزه بازاریابی و فروش شرکتها شوند، دشوار می سازد. بنابراین این وظیفه به عهده خود دانش آموختگان می باشد که در کنار ارتقاء سطح علمی خود، نگاه ویژه ای به محیط کسب و کار داشته باشد. البته پاپیروس به این دانشجویان توصیه می کند اگر قصد دارند در بازار داخل کشور فعالیت نمایند، حتما دانشجویان بازاریابی را حتی به صورت مقطعی، در عمل بچشند و به قول بازاریابان کهنه کار " طعم نه شنیدن و روشهای مقابله با آن " را بیاموزند. چیزی که فقط و فقط از طریق کسب تجربه عملی امکانپذیر است. اما اگر می خواهند در بخشهای بین الملل شرکتها وارد و مشغول شوند، تسلط به زبان های متعدد، کمی جسارت و روابط عمومی بالا، مورد نیاز است که می تواند شانس آنها را افزایش داده و شاید حتی متقاضیانی برای جذب آنها به سراغشان بیایند.

برای تحصیل در این رشته چه چیزهایی مورد نیاز است؟

    علاقه مندی به علوم مدیریت و بازاریابی در سطوح بین الملل (بسیار مهم)
    قدرت و توان ادراک، تجزیه و تحلیل و نهایتا حل مشکلات مدیریتی
    توان تجزیه و تحلیل فرهنگ ها و محیط های ناشناخته و داشتن روحیه بالا در شناسایی و نفوذ در آن
    کسب مهارتهای عمومی و تخصصی (حداقل یک زبان، ICDL و ... )
    روابط عمومی بسیار بالا، روحیه شکست ناپذیر، ذهنی خلاق و مشتری مدار (بسیار مهم)







جهت دریافت پاسخ کارشناسی شده کمتر از یک ساعت از طریق لینک زیر اقدام به ارسال سفارش نمائید

شماره تماس های انجمن 76790226-021 و 28421197-021 پاسخگویی از ساعت 10 الی 18


برای ثبت سفارش پایان نامه به صورت آنلاین از طریق لینک زیر اقدام نمایید

سفارش پایان نامه

 

Google+