Google+ انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی تحول

انجام پایان نامه

سفارش پایان نامه انجام پایان نامه مدیریت   مقالات انجام پایان نامه مدیریت  

انجام پایان نامه

انجام پایان نامه مدیریت

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش تحول

 معرفی مدیریت بازرگانی گرایش بیمه




هدف از این رشته عبارت است از: آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمانهای بازرگانی، افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی به مدیریت، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به هر یک از این مسائل، ارزیابی راه حلهای مختف در مورد هر مسأله و تصمیم گیری و اجرای تصممیمات اتخاذ شده. افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت شرایط و اوضاع و احوال متغیر اجتماعی، اقتصادی، تکنولوژیکی و سیاسی و تطبیق برنامه های سازمان با شرایط جدید و ایجاد زمینه لازم و تشویق دانشجویان به خودآموزی و رشد فردی و حرفه ای.

واحدهای درسی در دانشگاه:

    مدیریت منابع انسانی پیشرفته
    تئوریهای مدیریت پیشرفته
    تحلیل آماری
    مدیریت استراتژیک پیشرفته
    بازارشناسی و مسائل بازاریابی
    مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته
    حسابداری مدیریت
    تحقیق در عملیات پیشرفته
    اقتصاد مدیریت
    سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته
    روشهای تحقیق در رفتار سازمانی
    نظریه و فرایند تحول سازمانی
    نظریه ها و فرایند ارتباطات سازمانی
    سمینار در مسائل رفتاری

آینده شغلی:

فارغ التحصیلان این رشته با اطلاعات وسیعی که در زمینه های مختلف بازارگانی و بازاریابی، روابط انسانی و امور مالی و اقتصادی پیدا می کنند، به خوبی می توانند در سطح مدیران اجرایی در سازمانهای بازرگانی، صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند و یا در سمت مشاور مدیریت انجام وظیفه نمایند. انتظار می رود این فارغ التحصیلان پس از کسب تجربیات کافی بتوانند مسئولیتهای بیشتری را در سطوح بالای سازمان عهده دار شوند. علاوه بر این، فارغ التحصیلان این دوره می توانند در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که امروز در موسسات بزرگ اهمیت زیادی برخوردار است، مشغول بکار شوند. اما از این نکته نبایستی غافل شد که تنوع دروس ارائه شده و فاصله آن تا مباحث عملی و کاربردی، آینده را برای فارغ التحصیلانی که قصد دارند کارآفرین باشند، دشوار می سازد. بنابراین این وظیفه به عهده خود دانش آموختگان می باشد که در کنار ارتقاء سطح علمی خود، نگاه ویژه ای به محیط کسب و کار داشته باشد. این دانشجویان بایستی به گونه ای خود را تربیت نمایند که به محض ورود به بازار کار به دنبال ایجاد کار باشند، هرچند که با توجه به مورد نیاز بودن این رشته در بسیاری ار سازمانها و شرکتها، اعم از تولیدی و خدماتی، احتمال جذب در این محیط ها را نیز بالا برده است، آما به زعم پاپیروس دانشجویان این رشته در صورت خودباوری، کسب مهارتهای لازم هنگام تحصیل و کمی چاشنی جسارت، می توانند مولدان اشتغال در کشور باشند. با کمی اندیشه و پروراندن ایده و با استفاده از حلقه های سنتی تجارت در کشور میان تولید کنندگان و بازار مصرف، می شود وارد این بازار شد (کاری که چین از آن طرف دنیا انجام می دهد)، گرچه این ورود نیز ظرافتهایی را می طلبد، با توجه به اهمیت زبان خارجی، این مساله را نیز حتما در دستور کار قرار دهند.

برای تحصیل در این رشته چه چیزهایی مورد نیاز است؟

    علاقه مندی به مفاهیم و مباحث مدیریتی و نوآوری (بسیار مهم)
    قدرت و توان ادراک، تجزیه و تحلیل و نهایتا حل مشکلات مدیریتی
    کسب مهارتهای عمومی و تخصصی (زبان، ICDL و ... )







جهت دریافت پاسخ کارشناسی شده کمتر از یک ساعت از طریق لینک زیر اقدام به ارسال سفارش نمائید

شماره تماس های انجمن 76790226-021 و 28421197-021 پاسخگویی از ساعت 10 الی 18


برای ثبت سفارش پایان نامه به صورت آنلاین از طریق لینک زیر اقدام نمایید

سفارش پایان نامه

 

Google+